07.03. 2017

MAC Spring Summer 2017: Work it Out. Yup. So kewl.

INSIDER INFO:

Kaubamaja MAC’i letist saab 11.-19.03. 40€ ostuga kaasa tasuta MAC Huggable huulepulga!

Get free MAC Huggable lipstick with a 40€ purchase in Kaubamaja MAC store 11.-19.03!

80’ndad suruvad end vaikselt näkku ja aastasse 2017. Juba käesoleva hooaja moelavad on sellele vihjanud päris intensiivselt – Thom Browne ja sinised huuled, Jeremy Scott ja oranžid-rohelised-lavendlitooni silmalaud, Adam Selman ja õhetavad põsed. Tähendab, et ilutooted ei jää rongist maha ja kameleoniseeruvad rõõmsalt moega kaasa. Ka-me-le-o-ni-see-ru-vad, see on sõna nüüd.

Nii tuleb tutvustamisele MAC Work it Out kollektsioon kus on tohutus koguses toone, loodetavasti on nad ikka kõik Eestis saadaval, sest ma tean vähemalt kahe käe sõrmedel üles lugeda jumestajaid kes on mulle sada aastat rääkinud, et tahaks täiega kõiki värve huulepulki Eestist nii hankida, et ei peaks netist tellima. Värvide all ma ei mõtle punast ja tumepunast vaid rohkem nagu halli ja rohelist. Mis nende toonidega peale hakata? No jummel kasvõi kulme värvida, otsast ära ei kuku :)

Muidugi läks mulle veits südamesse ka see, et antud seeria videoreklaamis kasutab MAC väljendit KEWL, see vajutas mul koheselt õiget nuppu kusagil “jah” süsteemis. Aga kunagi ammmmmu (päriselt, 10 aastat tagasi) kui alles disaini-reklaamimaailma art directorina alustasin, siis võtetel olid ja on jumestajatel alati MAC’i tooted ja appikene ma ei osanud unistadagi, et oma kotis midagi sellist leiduks. Siis üks kord mõned aastad tagasi olin kas Cosmo või Anne&Stiili iluauhindade žüriis ja sain pärast testimist ühe samabrändilise ripsmetušši päris omale ning sellega olin piiikaks ajaks seotud, sest mul on topeltlaug ja kõik muu määris pikapeale lau tuššiseks. See siis selline isiklik mäki taustalugu. Minu jaoks on oluline seda ajalugu mäletada, sest kui kaubamärk tahab teha koostööd või mingeid tooteid tutvustada, siis selleks, et kaasa lüüa peab selles olema tükk tuusa ja parem veel kui terve kamakas uustuusa, teisiti ei oska.

Can you feel it it’s the 80’s coming back to 2017. Loads of Spring Summer 2017 runway shows already featured bold looks and bold colours, like Thom Browne and blue & mint lips, Jeremy Scott and orange-green-lavender eyeshadows, Adam Selman & cheeky blushy cheecks. Makes sense that beauty industry can not sit still and must hop on that pop art train.

Saying that the leader in the beauty & colours field MAC has come up with Work it Out range that features an enormous amount of different colours. Especially in the lipstick area. I think I personally know at least 10 different make up artists that have told me that they are sick of ordering different lip shades online, and by shades I don’t mean red and darker red, I mean like grey and green! What would you doo with these colours you ask? I don’t know, put them on your eyebrows if you please, have fun, nothing will fall out your pretty face! :)

I thought I’d also put down a little background on me and MAC. About 10 years ago when I was just starting out as a young art director in the design and advertising industry, I organised all sorts of editorial photoshoots and all of the coolest make-up artists where using MAC,  for younger me it was like this un-achievable dream brand (haha not anymore!). I also remember few years back when I was a juror for Cosmopolitan or some other magazine’s beauty awards, I got to test one MAC mascara and had to stick to it for yeeeaaaars as it was the only lash product that didn’t stick to my double eyelids. And now in their new campaign they use the word KEWL, what a coincidence, I haven’t heard this interpretation of cool in a while :D So yeah, MAC knows how to positively push my buttons, and for me for a collab or a story, it’s the most important, to have this mutual background and history going on.


Thom Browne Spring 2017

Adam Selman Spring 2017

Jeremy Scott Spring 2017


Thom Browne, Adam Selman, Jeremy Scott make-up trends 2017 close-up


MAC The Eyes x 9 Palettes: Tropical Cool Times Nine

MAC The Eyes x 9 Palettes: Burgundy Times Nine


MAC Work it Out campaign editorial
maccosmetics.com
The only MAC shop in Estonia: Tallinn Kaubamaja

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.